Home » Tisk » Tiskové zprávy » Měníme výrazně nákupní systémy

Mercateo uspořádalo 2. Executive Summit

Měníme výrazně nákupní systémy

2. Mercateo Executive Summit - zakladatel a generální ředitel Dr. Sebastian Wieser
2. Mercateo Executive Summit - zakladatel a generální ředitel Dr. Sebastian Wieser

Sky Lounge berlínského „Ewerku“ byl včera večer místem setkání odborníků z oblasti nákupu. Asi padesátka ředitelů, manažerů a nákupních manažerů korporací jako Deutsche Telekom, Vistaprint, Deutsche Lufthansa nebo RWE přijala pozvání společnosti Mercateo k účasti na 2.vrcholném summitu k diskuzi o inovativních strategiích elektronického zadávání veřejných zakázek a nových způsobech organizace veřejných zakázek.

„Feel the Future of Dynamic Procurement“ – hlavním tématem 2. Mercateo Executive Summitu bylo, jak mohou firmy získat prostřednictvím nových strategií platforem a internetových modelů přístup k téměř neomezené nabídce? Tato akce poskytla přehled o problematice strategického nákupu a jeho řešení prostřednictvím inovace e-procurementu s dynamickým pokrytím všech nepřímých potřeb.

K exkluzivnímu setkání byli pozváni zákazníci, zájemci a zástupci z řad vědy, průmyslu a obchodu, kteří se zaměřují na vytváření strategických procesů v nákupu. Zakladatel a generální ředitel Dr. Sebastian Wieser nechal nahlédnout do strategického rozvoje Mercateo: „Doba, kdy byla společnost Mercateo vnímána pouze jako online-shop pro firemní zákazníky, je pryč. Mercateo již léta nabízí inovativní řešení v oblasti e-procurementu, která optimalizují komplexní proces zásobování. Již nyní je možné objednat vedle standardního sortimentu také individuálně nastavitelné produkty a služby jako vizitky nebo brožury. V budoucnu chceme na naší platformě nabídnout také rezervaci letenek, seminářů a hotelů. Mercateo se tak stane v oblasti B2B rozhraním, ve kterém bude možné digitálně realizovat veškeré obchody s poskytovateli zboží a služeb.“

Že by se tato vize mohla již brzy stát realitou, objasnila také klíčová myšlenka večera. Matematik, filosof a bývalý vedoucí technolog společnosti IBM, prof. Dr. Gunther Dueck, hovořil o „cloudu jako superintegrátoru“ a zdůraznil stoupající propojení v internetu, které se nedá zastavit ani v oblasti B2B. Koneckonců jde o to vytvořit infrastruktury, které prostě existují a fungují kdykoliv.  Mercateo se na této cestě nachází a změní tak rozhodujícím způsobem nákupní systémy.

Deutsche Telekom AG je zákazníkem společnosti  Mercateo od roku 2010. Henning Icken, vedoucí projektu Procurement procesů a systému Deutsche Telekom AG, ve svém příspěvku „ONE.Catalogue – s partnery k úspěchu“ přednesl, jak tento velký koncern právě díky Mercateo nově strukturoval a optimalizoval svůj nákup. Cílem spolupráce je standardizace operativních nákupních procesů také na mezinárodní úrovni, poskytnout uživatelům rozsáhlý one-stop-shopping-koncept a to s hlubokou integrací do budoucích koncernových sjednocených ERP-struktur.

Díky spolupráci s největší online tiskárnou na světě, firmou Vistaprint, podniklo Mercateo v říjnu první krok ve směru komplexního pokrytí poptávky. Sanjay Lobo, viceprezident globálně strategického partnerství ve společnosti Vistaprint B.V.,  ve své přednášce „Custom Services via Mercateo – the Vistaprint Perspective” hovořil o výhodách spolupráce se zásobovací platformou z pohledu globálního hráče a v této souvislosti zdůraznil jedinečnou nabídku, silný růst a rozsáhlou základnu zákazníků Mercateo, u které je velká poptávka po individualizovaných tiskařských službách.

V pořadí již druhý Mercateo Executive Summit navazuje na ten z roku 2012. Tato událost se má dál etablovat jako formát, který nabízí předním představitelům z oblasti obchodu, poradenství a vědy platformu pro výměnu aktuálních informací v souvislosti s obchodními, odbornými a technologickými trendy a vizemi.

Více informací, obrázků a video nahrávek z 2. Mercateo Executive Summitu naleznete zde v němčině