Nákup v home officu:
Co je nyní v nákupu důležité

Když pracuje tým z home officu, jsou v nákupu důležitá decentralizovaná řešení, aby mohl provoz pokračovat.

Přidat uživatele v home officu »

Více transparence a kontroly při nákupu v home officu

Aktuální změněné pracovní podmínky představují nové výzvy pro nákup: Vaši kolegové musí být vybaveni potřebnými materiály, i když se práce provádí v home officu. Jak pošlete materiály na jiné dodací adresy s plnou kontrolou? Jak získáte přehled o objednávkách svých kolegů? Jak uzpůsobíte rychle a flexibilně nákup?

Okamžitě a zdarma k dispozici pomocí Plug & Play:
Home Office balíček pro Váš digitální nákup

 

Bezplatné a okamžité řešení nákupu

Mercateo Vám pomůže rychle, transparentně a bezpečně pokrýt potřeby Vašich kolegů. Na webové stránce a zdarma získá Váš tým přístup k obrovskému sortimentu od více než 40 dodavatelů - s Mercateo jako jediným kreditorem. To šetří spoustu času a nákladů a zabezpečuje jistotu zásobení.

Přístup pro více uživatelů a schvalovací proces

Vytvořte další uživatelské profily pro zaměstnance s různými dodacími adresami. Přehledně uvidíte, co uživatelé objednávají, přidělujete práva a rozhodujete o schválení. Vytvořte nákupní seznamy pro opakující se objednávky.

Pozvěte vlastní dodavatele

Pokud se nechcete obejít bez svých osvědčených dodavatelů, vezměte je s sebou! Tak se můžete spolehnout na osvědčené obchodní partnery i v době krize.


Dostante nakup pod kontrolu v peti krocich

Takhle jednoduše to jde:

 

Nutzer im Homeoffice anlegen

 

Mercateo je tu pro Vás, aby Vám v této výjimečné situaci připravilo vhodné řešení.

Vaše aktuální výzva je naší prioritou. Proto vyřizujeme žádosti Vás , zákazníka Mercateo, prioritně.

Jméno*

Příjmení*

Název společnosti*

Telefon*



*Povinné pole

 

A nyní je mottem: udržujte podnik v chodu a zůstaňte zdraví!