Home » Tisk » Tiskové zprávy » Mercateo otvírá nákupní platformu B2B v Belgii

Sjednocení nákupních procesů na mezinárodní úrovni

Mercateo otvírá nákupní platformu B2B v Belgii

Mercateo otvírá nákupní platformu v Belgii

Od 2. dubna 2015 mají společnosti působící na mezinárodním poli možnost využívat Mercateo i pro svoje sídla v Belgii. Mercateo tak reaguje na stoupající zájem koncernů o globální systémy a procesy v nákupu a posiluje vlastní pozici jako mezinárodní řešení zásobování.

Dne 2. dubna 2015 přichází Mercateo s on-line platformou zásobování v Belgii a bude tak přítomno na jednom z nejdůležitějších evropských trhů. Společnost tak dále pokračuje ve vývoji jako mezinárodní řešení nákupu. Toto rozhodnutí se opírá o růst v segmentu velkých společností, které napojily Mercateo jako systémové řešení na svůj systém zbožního hospodářství a vyhledaly standardizované řešení nákupu pro svoje národní společnosti v Belgii.

Zákazníci systému přispěli speciálně v minulém roce výrazně k růstu obratu Mercateo. Zatímco v roce 2013 přestavoval podíl ještě přibližně 13 procent, v uplynulém roce stoupl na 27 procent – a má dále stoupající tendenci. Strategické směřování Mercateo se proto soustředí na zákazníky, kteří využívají funkce elektronického obstarávání pro optimalizaci svého nákupního procesu. „Mercateo znamená práci v síti. Vytvořili jsme infrastrukturu, díky níž mohou kupující, výrobcové, dodavatelé a poskytovatelé služeb mezi sebou jednoduše obchodovat,“ vysvětluje Peter Ledermann, předseda představenstva společnosti Mercateo AG. „Společnosti, které působí na mezinárodních trzích, chtějí tento model přenést i do svých národních společností, aby standardizovaly svoje nákupní procesy. Proto je důležité, aby Mercateo získalo nové trhy a dále se plynule vyvíjelo jako mezinárodní řešení nákupu,“ zdůrazňuje Ledermann.

Belgie je už dvanáctou zemí, v níž mají společnosti k dispozici nákupní platformu pokrývající jejich obchodní potřeby. Na www.mercateo.be mají firemní zákazníci přístup k více než dvěma milionům druhů zboží ze všech produktových kategorií, počínaje kancelářským materiálem, hardwarem a softwarem přes elektrotechniku až do průmyslové potřeby. V první fázi mají společnosti přístup nejprve k sortimentu belgického on-line shopu, který je spojený katalogovým rozhraním Open Catalog Interface (OCI) s Mercateo. Důvodem jsou zvláštní požadavky belgického trhu. Produkty musejí být zobrazeny jak ve vlámštině, tak ve francouzštině. Ve střednědobém horizontu má být všem firemním zákazníkům k dispozici belgický trh a nákupní řešení od Mercateo.

Sdílet: