Home » Mercateo – důležité informace

Důležité informace v souvislosti s vypuknutím koronaviru

Vážený zákazníku,

Jakožto tržiště s jedním z největších B2B pokrytí v Evropě, jsou ekonomické dopady způsobené vypuknutím koronaviru (COVID-19) čím dál tím více zřetelnější i v našich dodavatelských řetězcích. Společně s našimi obchodními partnery pracujeme intenzivně na tom, abychom zajistili, že budete moci na tržišti Mercateo i nadále rychle a bez problému pokrýt své potřeby.

Dodací adresa & příjem zboží
Chcete-li zajistit hladký průběh dodávky, ujistěte se, že je zadána správná dodací adresa a zajistěte, aby byl možný příjem zboží. Každé zamezení vrácení dodávky umožnuje doručení další dodávky, která je naléhavě potřeba jinde. Vzniknou-li v důsledku neúspěšných pokusů o doručení zvláště vysoké náklady, vyhrazujeme si právo Vám za ně účtovat poplatky.

Stavy skladů & doby doručení
Jsme v neustálém kontaktu s našimi dodavateli, abychom Vám mohli poskytnout co největší transparenci ohledně dostupnosti zboží a doby dodání. Prosíme, zdržte se hovorů ohledně dostupnosti položek na Mercateo. Náš Mercateo servis má k dispozici stejné informace, které jsou dostupné na našem obchodě.

I přes všechna naše úsilí dochází momentálně k delším dodacím dobám. Může se stát, že objednávky mohou být ojediněle stornovány, když například přijde více objednávek současně na jeden dostupný produkt. Vzhledem k této aktuální výjimečné situaci prosíme o Vaše porozumění.

I nadále děláme vše pro to, abychom Vás v těchto náročných časech co nejlépe podpořili.

Váš Mercateo servis

PS: Mercateo se Vás snaži podporovat, abyste mohli vykonávat Vaši práci doma. Objednejte si potřebnou techniku pohodlně domů, vytvořte pracovní postupy schvalování pro kolegy nebo digitalizujte své nákupní procesy. Více informací »

Často kladené otázky (FAQ)

Přijímá Mercateo stále externí návštěvy?
Abychom se vyhnuli možnému přenosu koronaviru, omezili jsme naše interní a externí schůzky na minimum. To platí také pro pracovní cesty zaměstnanců Mercateo a přijímání hostů. Ve většině případů je možné externí schůzky uskutečnit také virtuálně nebo telefonicky, čímž odpadá nutnost osobní návštěvy na místě.
Mohu se nakazit z balíčku či produktu, který jsem si objednal přes Mercateo?
Riziko infekce dotekem prodoktu nebo povrchu, jako například dopisu či balíku, je velmi malé. Světová zdravotnická organizace (WHO) k tomu vydala následující stanovisko:

„Studie ukazují, že koronaviry (zahrnuje dosud známé informace o COVID-19 viru) můžou na površích přežít několik hodin nebo až několik dní. To se může lišit dle podmínek (například: typ povrchu, teplota nebo vlhkost prostředí). Pokud si myslíte, že povrch může být infikován, očistěte ji běžným dezinfekčním prosředkem, abyste zabili virus a chránili sebe a ostatní. Umyjte si Vaše ruce vodou a mýdlem. Vyhněte se dotyku Vašich očí, úst či nosu.“

https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses

Jak se chovají kolegové z Mercateo, kteří se pohybovali v rizikových oblastech?
Po domluvě s dotyčným kolegou zůstane daný kolega po svém návratu preventivně dva týdny v domácí kanceláři (home office). Tímto opatřením by se mělo zamezit možnému přenosu viru na kolegy.
Jak změním svoji dodací adresu, když jsem právě v home officu?
Zadejt jednodušše svoji aktuální adresu a Vaše objednávky obdržíte jako obvykle. Správu Vašich adres naleznete na Mercateo v panelu nabídek pod „Moje Mercateo“ > Profil > Adresy.

Nemáte-li možnost spravovat adresy v přehledu objednávek, chybí Vám odpovídající práva. To je způsobeno přidělenými právy ve správě uživatelů (My Mercateo). V tomto připadě se prosím obraťte na svého správce účtu. Tento je oprávněn úpravy adres provést.

Pokud jste k Mercateo připojeni přes OCI, pak změnte svoji dodací adresu ve svém ERP systému. Prosím, zkontrolujte, zda ve Vaší objednávce je uložena Vaše celá nová adresa.

Pokračuje Mercateo i přes krizi spojenou s koronou dále v práci?
Bezpečnost a zdraví našich zaměstnanců jsou naší nejvyšší prioritou. Naši zaměstnanci stále více pracují v domácí kanceláři (home office), aby minimalizovali riziko šíření infekce. Vytvořili jsme technickou infrastrukturu, která nám umožňuje i nadále zajišťovat poskytování našich služeb v celé Evropě bez omezení a tím tu být pro Vás.
Proč už nemohu nalézt některé produkty na tržišti?
Jsme v neustálém kontaktu s našimi dodavateli, kteří nám sdělují informace o skladových zásobách, změnách dodacích lhůt a možných nedostatcích. Produkty, u kterých víme, že aktuálně nejsou k dispozici, jsou momentálně ve výsledcích vyhledávání skryty.
Na koho se mohu obrátit v případě problemů?
Náš zákaznický servis v současné době dostává více dotazů než obvykle. To může vést k delším časům zpracování. Věřte, že Vaše žádosti na adrese service@mercateo.cz nejsou ztraceny. Naši kolegové Vám co nejdříve odpoví na Váš e-mail.

Navíc můžete kontaktovat svého osobního poradce e-mailem nebo telefonem během běžné pracovní doby.